Brandinc.
Contact
E: info@brandinc.nl

Hoe verbeter je je klantrelatie?

Hoe prachtig is het om een kameleon in een paar seconden van kleur te zien veranderen. Bijvoorbeeld omdat hij met anderen wil communiceren of juist omdat hij ‘onzichtbaar’ wil worden.

Als tekstschrijver herken ik mij hier wel in. Ook ik moet voortdurend van kleur veranderen. Ik moet me namelijk volledig kunnen verplaatsen in de beleefwereld van de lezer, ofwel in de doelgroep van mijn opdrachtgever.

Ik wil graag weten wat die lezer drijft en welke problemen en behoeftes hij heeft. Door die te benoemen zal hij zich in de tekst herkennen en begrijpt hij op welke manier mijn klant zijn problemen oplost.

Tekstschrijven gaat dus over relaties bouwen tussen klanten en organisaties. En die relatie onderhoud je door geregeld van je te laten horen.

Herken je dit?

Realiseer je je nu dat je een tekstschrijver nodig hebt die je helpt met (aan)sprekende tekst? Vlot geschreven en duidelijke tekst waarin de lezer (lees; jouw doelgroep) zich meteen herkent en waarin hij antwoorden vindt op zijn problemen.

Want als je gehoord en begrepen wordt, maak je makkelijk verbinding en bouw je aan je relatie, zodat zakendoen een makkie wordt.

Laat een reactie achter