Een duidelijke tekst is essentieel om zaken begrijpelijk te maken. Maar om dat goed over te brengen is best moeilijk. Onbegrijpelijk schrijven is een stuk makkelijker. Daarom doen veel mensen dat ook. Hieronder vind je een overzicht van zakelijke teksten die ik het meest schrijf. (Nederlands èn Engels)
Een landingspagina op je website sluit naadloos aan op je online advertentie. Zo stuur je je bezoeker direct naar de informatie waarin hij geïnteresseerd is.
Nieuwsbrieven zijn ontzettend lucratief om je klanten, lezers, gebruikers of publiek te bereiken. Bovendien bepaal jij de vorm en ben je niet afhankelijk van sociale media.
Een review of testimonial geeft goed weer hoe de kwaliteit van je dienstverlening wordt ervaren, welke problemen je kunt oplossen of wat voor waardevolle inzichten klanten opdoen. En het is hele goede PR!
Op LinkedIn wil je jezelf aansprekend en in normale mensentaal presenteren. Over wat je oplost en waarom mensen juist voor jou moeten kiezen. Het geeft je een gezicht en het onderscheid je van de massa.
Misschien lijkt het ouderwets, maar juist in het tijdperk dat we zowat alles online ervaren, val je extra op met flyers en brochures. Ze geven je letterlijk een fysieke beleving.