Brandinc.
Contact
E: info@brandinc.nl

Ontwikkel een built-in bullshit detector

Een van de beroemdste uitspraken van de Amerikaanse schrijver Ernest Hemingway is: “Develop a built-in bullshit detector.”

Weet je wie ook zo’n ingebouwde bullshit detector hebben? De mensen die je wilt overtuigen waarom ze jouw diensten of producten zouden moeten afnemen.

Clichés of algemene, inwisselbare teksten zorgen ervoor dat hun detector meteen begint te piepen. En weg is de aandacht…

Hoe kun je dat voorkomen?bullshit detector

  • Door in je boodschap direct tot de kern te komen; mensen hebben nou eenmaal weinig tijd
  • Verlangens aan te wakkeren en de voordelen te benadrukken; je lost immers hun probleem op
  • En te zorgen dat je boodschap een eigen, persoonlijke stem heeft

Wil je ook een overtuigende boodschap formuleren in de taal van je doelgroep? Ik help ondernemers en zelfstandig professionals met het bouwen van hun merk en het verwoorden van hun unieke verhaal.

Neem contact met me op en we bespreken de mogelijkheden.

 

Reacties zijn gesloten