Last van een rommelzolder?
Schiet het er steeds weer bij in om die nieuwe webpagina te schrijven. Of eindelijk een blogartikel te publiceren? Het lijkt soms wel of er aan al die taken nooit een einde aan komt. Maar er is een oplossing. Besteed je contentbeheer uit en maak ruimte voor dingen waar je echt graag mee bezig wilt zijn.
Contentbeheer geeft rust & overzicht
Met een abonnement koop je zekerheid, kwaliteit en heb je een planning waarop je kunt vertrouwen. Zo is je website altijd up-to-date en lezen je blogartikelen als een zonnetje.
Waar kun je nog meer aan denken?
Nieuwe cursusdata op je website bijvoorbeeld en die dan ook meteen verwerkt in een nieuwsbrief aan je cursisten. Of je whitepaper geredigeerd zodat die meteen op LinkedIn geplaatst kan worden. En wat dacht je van een landingspagina die naadloos aansluit bij je Google-campagne?
Hoe werkt het
Je sluit al een abonnement af vanaf €325 per maand. Ik richt een contentkalender voor je in zodat je inzicht hebt op wat we wanneer en op welke kanalen plaatsen. En ik trek tijdig aan de bel voor input zodat alles op tijd verwerkt kan worden.
Redenen om contentbeheer in te zetten
Je kunt je bezighouden met zaken waar je veel liever je tijd aan besteedt.
Je communicatiekanalen zijn altijd up-to-date.
Je hebt overzicht en kunt ook je team snel informeren over de status.
Je bent consistent in je uitingen en regelmatig ‘in beeld’.
Je hebt controle en houdt ruimte voor ad-hoc communicatie.
Wat zeggen klanten over mij
Je bent pas echt goed als iemand anders het zegt. Toch?
“Petra heeft alle teksten van mijn website geschreven, de indeling verbeterd en geadviseerd over SEO bij nieuwe teksten. Ik krijg daar zeer regelmatig complimenten over. Verder schrijft ze al 2 jaar mijn blogs. Ik stuur haar grofweg mijn ideeën over een onderwerp en zij maakt er iets moois van dat ik direct op mijn site en op mijn socialemedia-kanalen kan plaatsen. Op deze manier werken we al een tijdje samen en ik ben daar supertevreden over.”
Anne-Marie Boogaarts | Funural Quest
“De afgelopen jaren heb je meerdere getuigenissen geredigeerd, waarbij mijn klanten stuk voor stuk blij en goedkeurend reageerden:
“Zo bedoelde ik het precies te zeggen. Dat heb ik toch zelf geschreven? Wat handig om die alinea’s om te gooien en met het eind te beginnen.”
Mijn conclusie uit meerdere malen samenwerken met jou is win-win-win.”
Margriet Taams | Fit For Thought Denkadvisering BV
“Als websitemaker droom je van een tekstpartner als Petra. Zij kan de lead nemen bij de eerste gedachtevorming en werkt dat uit in uitstekend werkbare teksten. Daarbij spart ze regelmatig over de look & feel en de flow van de website en als ze haar teksten aanlevert, overtreffen die de eisen die door die specifieke website worden gesteld.”
Anton Theunissen | Ant Communications